dinsdag 26 februari 2013

Tag voor Marianne design

 
Daar is die dan. Mijn eerste bijdrage voor de Marianne design challenge blog. De uitdaging is: maak een tag met vrolijke voorjaarskleuren. Ik word zelf helemaal vrolijk van die kleurtjes. Het papier wat ik gebruikte is al een paar jaar oud en van Elines huis In the meadow. Ik vond het toen zo mooi dat ik er bijna niet in durfde te knippen, fijn dat ik er nu nog wat mee kan maken.
Alle materialen zijn van Marianne behalve de kleine tag en de randstans.  Het lieve kleine hartje maakte ik met de zweedse hartstans.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Hier wordt je zeker vrolijk van Femminde.
    Erg leuk dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tag heb je gemaakt, dat je nog maar vaak mee mag doen.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Femminde, wat een mooie tag heb jij gemaakt! Ik zag dat je mee deed bij MD Challenge en dacht ik ga even bij je op je blog kijken, en zag dat jij net als ik net een eigen blog hebt. Ook ik heb lang getwijfeld of ik een blog zou maken, maar heb absoluut geen spijt vind het erg leuk, je kunt je hobby zo veel meer delen met anderen. Ik blijf je zeker volgen en reacties geven op je blog en wens je veel creativiteit.
    Groetjes Gerie http://scraptastisch.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo femminde,

    Wat maak je er een vrolijke boel van met gezellige lentekleurtjes!!!! Ik vind em prachtig. ga zo door.

    Groeten, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer super, toppie...
    Helemaal leuk dat je nu ook een eigen blog hebt, jij gaat veel mensen blij maken "hier".
    Xoxo Guida

    BeantwoordenVerwijderen