vrijdag 1 maart 2013

Rosadotje gifts

Deze keer een post die ik maakte voor Love Scrapping met het Rosadotje Old Cotton (basic) papier. Ik maakte dit keer een notitieboekje en twee doosjes waar ik chocolaatjes in deed. De doosjes maakte ik van een patroon uit de allerlaatste Cards & Scrap. Er wordt ook gebruik gemaakt van de score pal. Fijn ding is dat! Je bent niet meer een poos aan het uitmeten maar je kan direct rillen.
Om het te versieren maakte ik gebruik van de nieuwe stanzen van Joy Crafts en stansde met de nieuwe bloemenstans van Marianne uit vilt.


                                          Tot de volgende post!!!
                                          Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Heel gaaf geworden zeg! die bloemen van vilt zijn prachtig. Ook mooi papier hè, van Rosadotje.
    Fijn weekend en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Ik heb je gevonden!! ;-)
    Ik las op het blog van Love Scrapping dat je zelf ook een blog begonnen bent en natuurlijk kom ik dan ook graag even een kijkje nemen. Het ziet er mooi uit hoor, Femminde! Maar we zijn ook niet anders van je gewend ;-)
    Hoop dat alles goed is met je!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen