dinsdag 19 maart 2013

Tag met het nieuwe papier van Eline

Vandaag even een kleine post tussendoor. Omdat ik op allerlei blogs eigenlijk alleen babykaartjes zie met het nieuwe papier van Eline: Hello Sweet Baby. Naast leuke babykaartjes kan je er ook prima andere dingen mee maken zoals hier deze verjaardagstag.
En deze is voor Berenda, van harte gefeliciteerd met je 34e verjaardag vandaag!!!! En nog heel veel fijne en creatieve jaren toegewenst.
Als basis gebruikte ik de die: tag en tie, die plakte ik op wit cardstock en knipte dat iets ruimer uit. En dan heerlijk versieren met allerlei nieuwe dies (en een aantal oude).
Het was een korte post dit keer, tot een volgende keer!!!

Groeten van Femminde

Wil je weten welke materialen ik heb gebruikt, klik dan hier.

4 opmerkingen:

  1. Dank voor deze orginele felicitaties femminde!!!! zie je over twee weekjes. Fijn dat je me 34 jaartjes gunt, maar mogen het ook twee meer zijn ;-)

    Groetjes, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,hoi een mooie tag is het geworden, de boem is erg mooi.
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik weer boem moet natuurlijk bloem zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je nu ook zelf aan het bloggen bent, je hebt de laatste tijd mooie dingen gemaakt en ook deze tag is weer een typische Femminde tag, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen