maandag 8 april 2013

Blaadjes!!!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes die de laatste tijd op mijn blog zijn achter gelaten. En ook leuk dat een aantal van jullie volger is geworden. Helemaal top!!
Vandaag eens wat anders. Voor deze twee kaartjes gebruikte ik maar twee stanzen!!! Voor mijn doen erg weinig. Met de blad met nerf stans van Marianne stansde ik 8 blaadjes uit. Ik legde ze op elkaar en knipte ze door de midden. Nu heb je 8 verschillende linker en rechterkanten van blaadjes. Eerst heb ik even gepuzzeld wat ik het mooiste bij elkaar zou vinden, een plakbandje er achter en dan even onder de naaimachine door. Met de hand naaide ik overal een houten knoopje op. Van de stansjes met de tags en ticket stans knipte ik de zijkanten af en hield zo een ovaaltje over .

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Ik hoor het graag.
Groeten van Femminde

voor de lijst met gebruikte materialen verwijs ik jullie naar deze post

1 opmerking:

  1. wat een leuke kaartjes weer. en ze zijn wat rustiger geworden, vind jezelf ook niet??? helaas kan ik een aantal foto's niet openen. jammer!!!

    groeten, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen