donderdag 4 april 2013

Eline Hello Sweet Baby en Joy Mery bloemen


Hallo Allemaal,

Een grote post vandaag. Ik heb hier nog zoveel leuke dingen liggen om jullie te laten zien oa. met dit leuke papier van Eline Hello Sweet Baby. Ik gebruikte daarbij de nieuwe stanzen van Joy: C&E Mery stencils bloem opbouw. Het is zo leuk om de bloemen eerst te stanzen en te embossen en om het dan in de stans zelf te bewerken met distress inkt van Ranger.
Door ze op verschillende manieren te bewerken kan je een heel verschillende uitstraling krijgen. Ik vind zelf de onderste twee kaartjes wat moderner.





Wil je graag weten welke materialen ik heb gebruikt klik dan even hier.
Later volgen nog babyprojectjes met dit gave papier.

Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Hoi Femminde, ik blijf je blog trouw bezoeken hoor, want je maakt mooie kaarten en hele goed ideeen!
    En je hebt zo'n lekkere eigen stijl! Die heb ik nog steeds niet, want ik vind veel te veel leuk. Het papier is prachtig, die wil ik ook wel! Dus ik ga even kijken bij je link. Een fijne dag en tot de volgende blog, groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen