dinsdag 7 mei 2013

Marianne Design challenge 79

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje voor de challenge van Marianne Design.
Tussen de bedrijven door gelukkig hier nog even tijd voor kunnen maken, het zat al wel een week in mijn hoofd maar nu is het af.
De inspiratie komt van de nieuwe zomeruiltjes die Eline binnenkort uitbrengt.
Het recept voor deze keer was: gebruik 3 verschillende MD papiertjes (dat was niet makkelijk, maar door ook andere materialen te gebruiken is het mij gelukt om het bij 3 te houden), minimaal 1 creatable, 3 bloemen en 2 knopen, en 1 stempel (ik heb uiteindelijk toch een sentiment toegevoegd omdat ik het niet af vond, ik hoop dat jullie dit door de vingers kunnen zien).
Tot de volgende challenge!!!

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi gemaakt! Leuk dat uiltje, en alles weer mooi met elkaar gecombineerd.
    lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Femminde geen probleem hoor als je er meer op doet, mits alles van het recept er maar op zit en dat is je bijzonder goed gelukt.
    Dankjewel voor het meedoen

    Gr. Anita MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een reuze gezellig kaartje!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel gaaf uilen kaartje
    ben dol op uilen
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier wordt je toch helemaal blij van ;-)

    groetjes, berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf je kaartje voor de challenge bij MD.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen