zaterdag 1 juni 2013

ILS en bloemen

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met het nieuwe papierlijnen van ILS: Divine this Line en Why Not. Ik maakte 3 vrolijke kaartjes met bloemen en één sterkte kaart (op de laatste gebruikte ik de stans van Kesi Art: Feuillages, ik stansde ze twee keer (1x groen en 1x rood waarvan ik van de bovenste alleen de bloem heb gebruikt, beetje foamtape ertussen dn dan krijg je dus dit effect).
Voor de vrolijke kaartjes gebruikte ik veel stanzen van Noor design en een oude bloemenset van Eline: EC 109. Door precies op bepaalde plaatsten van het papier te stempelen kreeg ik die leuke effecten.




                                          Dit was het weer voor nu, tot een volgende post!!!
                                                         Groeten van Femminde

                     ps. voor een lijst met de materialen die ik heb gebruikt kan je *hier* klikken.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze weer prachtig Femminde, prachtig hoe je de bloemen hebt gemaakt en gestempeld, en je had een heel mooi voorbeeldkaartje gemaakt voor Marianne design. Ik ook maar had het totaal verkeerd begrepen, ik was een beetje aangestoken door jou stempel en ben ook een oudere stempel gaan zoeken, maar het moest een snoesje zijn, hihi. Nou ja jammer, een fijn weekend en lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,je laat weer hele vrolijke kaartjes zien,wat een creativiteit,súper hoor! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes en zo fris van kleur,ik blijf je volgen
    vind je blog erg leuk
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen