vrijdag 21 juni 2013

ILS, van alles wat

Hallo Allemaal,
Het was even stil hier, maar ik ben er weer. Allereerst weer een warm welkom aan de nieuwe volgers. Elke keer is het weer een verrassing dat er weer nieuwe mensen mijn blog komen volgen. Leuk!!
Er komt op dit moment niet zoveel creatiefs uit mijn handen maar vandaag een post met het leuke papier van ILS: Divine this line en Why not.






Dit was het weer voor nu, wil je graag weten welke materialen ik heb gebruikt klik dan even * hier* .
                                         Bedankt voor je bezoekje, groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Leuke verschillende kaartjes heb je gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hè, die nieuwe mal van Sizzix, ik heb hem ook!
    en leuk om mee te werken. Je hebt weer een prachtige set kaartjes gemaakt, Toppie!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen