dinsdag 30 juli 2013

4 heures 37 de laatste restjes


Hallo Allemaal,
Allereerst nieuwe volgers van harte welkom hier op het blog, leuk dat jullie af en toe langskomen!!!Vandaag een post om te laten zien wat je allemaal met kleine restjes kan doen. Ik had nog kleine stukjes over van het papier van 4 heures 37 Impasse de Chenes. Zelfs de kleinste stukjes heb ik nog gebruikt, op de één of andere manier wordt ik er heel creatief van. En zo ontstonden er weer 5 nieuwe kaartjes.




Dit was het voor nu, geniet allemaal van het lekkere weer!!
Wil je graag weten welke materialen ik heb gebruikt, klik dan even * hier*.
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Snel ben ik hè, hihi. Je kaartjes zijn zelfs met restjes weer prachtig en ik ben gek op uiltjes!
    Het is weer een super leuke serie, en je hebt zo lekker je eigen stijl! En ik heb weer inspiratie gekregen. Dank je voor je lieve reactie op mijn blog.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartjes toch weer!
    Die stiksels zijn tof :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes, en die uiltjes blijven schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog ff weer opnieuw.
    Ik vind die lappendekentjes zo leuk. Plak je die vast met plakband aan de onderkant? Je hebt helemaal een eigen stijl met meestal een naairandje met stiksteekjes en een stukje zigzag. Mijn dochter vind het leuk om te ontdekken of een kaartje een "femminde" is of niet. Leuk he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ook met die uiltjes!
    Ik ben meteen maar volger geworden!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen