maandag 15 juli 2013

4 heures 37 gemixt

Hallo Allemaal,
Even weer een berichtje van mij. Ik heb geen idee of jullie ook al vakantie hebben of nog druk aan het werk zijn. Voorlopig ben ik zelf nog druk aan het werk, maar gelukkig is er af en toe tussendoor tijd om kaartjes te maken. Vandaag kan ik jullie  weer drie heel verschillende kaartjes laten zien met papiertjes van 4 heures 37.


Wil je graag precies weten welke materialen ik heb gebruikt, klik van even * hier* .
Geniet allemaal nog even lekker van de zon en hopelijk tot een volgende post!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke kaartjes! Ik vind ze allemaal even leuk. Vooral ook de combinatie met de Marianne design materialen.

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een leuke kaarten zijn dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Je hebt zo lekker je eigen stijl met kaartjes maken, en ze zijn weer heeeeeel mooiiiii!! En ook ik heb nog geen vakantie hoor, over een week of drie pas. Maar het is nu ook al genieten met dit zomerse weer, en van mij mag dat nog heel lang duren, heerlijk!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verschillende kaartjes zijn het geworden,ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen