woensdag 10 juli 2013

Prima marketing & Rosadotje

Hallo Allemaal,
'k Kwam er net achter dat ik deze week nog niets had gepost. Maar ik heb nog wel weer iets om te laten zien. Eén kaartje en twee cadeauenvelopjes.
Ik mixte hiervoor twee totaal verschillende papierlijnen van Prima marketing en Rosadotje en kreeg dit resultaat. De kanten bloemetjes zijn oud en heb ik ooit gekregen.
Aan de voorkant van het onderste cadeauenvelopje komen nog snoepjes achter het venster, ik denkt zelf aan zure hartjes ivm de kleur.




Wil je precies weten wat ik heb gebruikt klik dan even *hier*.
Ik hoop dat jullie het een leuke post vinden en tot een volgende keer!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Ik zag net je reactie op mijn blog, dus zag ik ook jouw nieuwe post. Het ziet er allemaal weer prachtig uit en die kanten bloemetjes zijn echt heel leuk! maar goed dat je die weer gevonden heb. Super mooi gedaan allemaal!
    Je was nieuwsgierig naar mijn volgende werkje.... ik kan je vertellen.... dat ik in de kerst stemming was vanmiddag, nummer 1 wordt dat op de teller, dus dat schiet nog niet zo op. Maar manlief heeft mijn fototoestel mee vandaag, dus kon ik hem nog niet op mijn blog zetten! maar....het komt er aan morgen,
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,wat een mooie kleurencombinatie is dit,het maakt je creaties zowel romantisch als chic vind ik. Ik ben helemaal weg van je bovenste kaart,de rest is ook heel mooi maar die heeft bij mij een streepje voor ;) lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen