woensdag 21 augustus 2013

Prima & Rosadotje

Hallo Allemaal,
Allereerst sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen. En dat terwijl ik niet eens op vakantie ben geweest. Maar er zijn op dit moment even veel dingen hier die mij bezig houden. We zijn aan het schilderen, de zolder aan het verbouwen en ik ben nog steeds erg moe. Maar de oorzaak ervan is wel een hele leuke. Ik ben nl. op dit moment 27 weken zwanger van ons eerst kindje. Zo gaaf om dit mee te mogen maken!
Fijn dat jullie allemaal weer even komen kijken naar mijn knutsels. Eén kaartje, een envelop waar geld in kan en twee labeltjes. Allemaal gemaakt met papier wat ik mixte (lijnen van Prima en Rosadotje), wil je precies weten wat ik heb gebruikt klik van even * hier* .


Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende post!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes !!!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Femminde wat geweldig... je loop natuurlijk met je hoofd in de wolken!! Allebei van harte Gefeliciteerd!! en ja moe zijn hoort er een beetje bij, en je hebt het lang voor je weten te houden, hihi.
    nog maar een paar maanden...spannend!! Maar ja bij een eerste kindje duurt een zwangerschap heeeel lang voor je gevoel. Ik vind het geweldig voor jullie en ik vergeet bijna je mooie kaartjes, hihi. Weer een prachtige serie geworden, zoals altijd!! Kijk je nog even links boven aan mijn blog?! hint.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke serie kaartjes en superleuk nieuws mama to be....geniet van je zwangerschap,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie kaartjes, je hebt goed gevarieerd in je kaarten! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er nog van! Heel bijzonder om voor de eerste keer ouder te worden. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met jullie zwangerschap en je serie kaartjes zijn weer erg mooi.
    Groeten marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwwwwwwwwww wat een geweldig nieuws!!!!
    Van harte gefeliciteeerd!!!!

    Oh, en je kaartjes zijn natuurlijk ook weer super.
    Hele mooie serie!!

    Groetjes en geniet,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen