woensdag 4 september 2013

Country Home

Hallo Allemaal,
Even een kort berichtje van mij. En weer een paar kaartje die ik jullie kan laten zien. Dit maakte ik met het papier van Marianne wat vorige maand uitkwam Country Home. Deze keer gebruikte ik alleen papier uit die lijn maar ik denk dat het ook heel leuk is te combineren met andere lijnen, dit ga ik zelf zeker nog proberen.



Geniet allemaal van de zonnige dagen die komen!!!
Hopelijk tot gauw!!
Groeten van Femminde

ps. wil je graag weten welke materialen ik heb gebruikt klik dan even #hier#.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde
    Wat is die papier lijn mooi hè, ik heb hem zelf ook al gebruikt!
    Je kaartjes zijn super mooi, en ik ben benieuwd hoe je dat mooie papier nog meer ga gebruiken.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de papierlijn ook al eens gebruikt en ik ben er helemaal weg van. Jij hebt er ook weer hele mooie kaartjes mee gemaakt, lief en een tikkeltje stoer. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen