zaterdag 9 november 2013

Liftchallenge 53

Hallo Allemaal,
Vandaag nog even snel een berichtje. Er staat een leuke challenge op de liftchallenge blog. En over een uurtje is de deadline. Dus vanmorgen nog even lekker aan de freubel geweest met de papiertjes van Eline Hello Sweet Baby en dit kwam er uit. Wel een beetje een vrije variant naar aanleiding van deze  voorbeeldkaart (zie hieronder). Maar volgens mij nog wel herkenbaar.

 
Leuk dat jullie weer even kwamen kijken op mijn blog en tot later!!!
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Femminde,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt ! Helaas op dit moment zelf geen tijd om met de liftchallenge mee te doen, die van jou vind ik erg goed gelukt !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Femminde! Echt een loef babykaartje! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, ik vind hem absoluut herkenbaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi, jouw babykaart lift! Leuke items aan de knijpertjes en een mooi stiksel erbij ook! Leuk dat je met ons meelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ander kaartje, en toch zo goed gelift. Mooie zachte kleurtjes, leuke details, en ook een heel leuke vorm. Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verrassende uitwerking, heel origineel. Bednakt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde,

    Via deze weg wil ik je nogmaals feliciteren met je mooie dochter.

    Lieve Groet,

    Berenda

    BeantwoordenVerwijderen