zaterdag 7 december 2013

Lifchallenge 55


Goedemorgen allemaal,

Eindelijk eens weer een berichtje van mij na een tijdje afwezig te zijn geweest. Maar de reden was leuk. Op maandag 11 november is onze dochter Jasmijn geboren. Een prachtig meisje van 5 1/2 pond die direct al zeer wakker om zich heen keek. Over twee dagen is ze al vier weken en ze doet het goed, ze weegt ondertussen 7 pond.
Maar nu even snel nog de post voor de liftchallenge blog die ik tussendoor ook nog even kon maken.
Dit is het te liften voorbeeld.

                                                        Liftkaart 55

Moeilijk dit keer vond ik omdat het een vrij clean en simple kaartje is. Maar goed ik ben er even mee bezig geweest en dit is mijn versie geworden:
Helaas heb ik geen grote opengewerkte stans die achter het hartvenster kon maar dit heb ik maar opgelost door vellum te embossen. Op het origineel zit geen sentiment maar op de één of andere manier is een kaartje bij mij dan niet af. Dus hier maar een beetje van afgeweken.
Leuk om zo weer mee te kunnen doen en bedankt voor het kijken op mijn blog.
Fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Femminde van harte gefeliciteerd met je dochter, en gelukkig is alles goed gegaan, en is ze al weer lekker bij gekomen. Geniet van dit mooie wondertje. Je kaartje is lief, je hebt ook het babypapier gebruikt dus kan ook niet anders, maar je hebt het goed opgelost zo. Ziet er weer mooi uit. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippy!!!! Van harte Gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn! met Sintmaarten geboren....elf november is de dag dat......enz. ook een prachtige naam en ik maakte me al zorgen of alles wel goed ging....maar je bent al 4 weken aan het genieten....heerlijk dat alles goed gaat! En je liftkaartje in het mooie baby roze dat kan ook niet anders je zit op een roze wolk natuurlijk, hihi.
    Geniet maar heel erg van jullie kleine wonder en tot blogs!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn. En wat een grote dame is het al. Je kaartje is ook schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En ja zonder tekst zijn mijn kaartjes vaak ook niet af, herkenbaar! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat een mooie naam! En je lift is ook super mooi geworden. Mag ik je vragen waar je het jute vandaan hebt dat je als achterste bloem gebruikt hebt? Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,
      Het jute is: fijne jute naturel wat ik gekocht heb bij Love Scrapping &more. Leuk dat jij ook van andere materialen erbij houdt!!!
      Groeten van Femminde

      Verwijderen