maandag 30 juni 2014

Twee kaartjes en een label

Hallo Allemaal,

Ben ik toch al snel weer terug hier omdat ik nog een leuke challenge zag waar ik leuke trouwkaartjes mee kon maken want die ben ik nodig. Bling bling is de 65e uitdaging op de scrapcards challenge blog. Met het bovenste kaartje wil ik dan graag meedoen. Ik heb weinig bling bling in huis maar met wat ik had ben ik aan de gang gegaan (2 pareltjes, een stukje parellint en het bovenste hartje op het stukje washi tape stansde ik uit glitterfoam). En nu maar hopen dat dit genoeg bling bling is om mee te mogen doen. En nu ik toch alle spullen op tafel had liggen maakte ik ook nog een kaartje en een label.
Leuk dat je er weer was en  tot later maar weer.
Groeten  van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Wat heb jij je best gedaan op je bling, bling kaart, het was voor mij ook een lastige hoor, ben ook niet zo van de glitters. Maar hij voldoet prima voor de challenge, heel leuk dat je mee doe met je prachtige kaart Femminde! Ook je andere kaart en label zijn prachtig!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie en DT lid Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je de kaart nog wel even linken Femminde op het challenge blog!
      thanks

      Verwijderen
  2. Waauw! Wat een prachtige creaties! ik ben er echt helemaal weg van :)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen