dinsdag 9 september 2014

Diertjes

Hallo Allemaal,
Al weer  een nieuw berichtje van mij. Vandaag met de lieve diertjes van Eline. Ik vind ze zo schattig maar ik heb zelf deze stansen niet. Ik mocht ze een paar dagen lenen van mijn zus. Bedankt Berenda!!! Jullie zullen deze lieve beestjes wel vaker hier zien want ik heb er nog een paar kant en klaar liggen.


Zelf vind ik het lekker vrolijke kaartjes geworden, ideaal voor kleine meisjes. Mijn eigen kleine meisje zat lekker naast mij te kletsen en te spelen in haar campingbedje. Wie weet wordt zij ooit ook creatief.
Bedankt voor je bezoekje!!!
Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Wat weer een bjoeties van kaarten, en handig als je af en toe bij je zus kan lenen...en dezelfde hobby is toch helemaal geweldig! De opbouw en de kleuren van je kaarten zijn zo mooi....echte kinderkaartjes! En Jasmijn zit nu nog rustig bij je, hihi maar wacht maar tot ze gaat lopen! Maar ikzelf bleef ook altijd mijn dingen doen hoor, zelfs met drie kinderen en die knipten en plakte er ook op los, hihi en dat voor jongens! Alles heeft zijn mooie periodes en je geniet vast enorm van je dochter! fijne freubelweek en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen