zaterdag 27 september 2014

Mannen cadeauenveloppen

Hallo Allemaal,
Dit is de laatste post uit deze mannenserie. Ik maakte cadeauenveloppen n.a.v. een idee dat ik kreeg op de blog van Boukje. Ik paste de maten wel wat aan want ik heb A5 dessinpapier gebruikt en anders paste het niet. Bij de wikkels van de onderste twee ruilde ik ze om voor wat meer contrast. De bovenste envelop maakte ik van een A5 vel.


De cadeauenveloppen wil ook graag mee laten doen met de scrapcardschallenge blog hun 67e challenge is: Maak een felicitatiekaart voor een man.
Bedankt voor je bezoek en ik zou het leuk vinden als je nog eens langs komt.

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Supergaaf Femminde, deze serie is ook prachtig! Waar is je link voor de challenge? Je vertelde bij mij op het blog....ik heb net te vroeg een mannenserie gemaakt! Snel linken dus! Geniet van het ptrachtige weer het weekend!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Femminde,
    hele leuke mooie mannen cadeau enveloppen
    heel leuk om te geven
    lieve groetjes DT -lid Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempel met die ster. Leuk dat je die terug laat komen op elke envelop.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi cadeau enveloppen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen