woensdag 22 oktober 2014

Marianne design challenge 114

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij, leuk dat jullie hier weer even zijn. Vandaag een kaartje die ik net gemaakt heb voor de challenge van MD: Maak een uilenkaart.
Omdat ik er al zoveel uilenkaarten gemaakt heb wilde ik dit keer wat anders. Het is een Hollandse uilenkaart geworden. De fiets is een afbeelding is de achterkant van een velletje postzegels.
De buik en de vleugels van de uil zijn gestanst uit het tegeltjespapier van Eline's Beachhouse.
Het ging hier lekker vanmiddag op mijn zolderkamertje, morgen zal ik jullie de rest laten zien. Eerst even snel dit posten want om 18 uur sluit de challenge.
Tot morgen!!

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart !
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oehoe....net op tijd dus! Wat een prachtig kaartje en gaaf om een postzegel te gebruiken! Ik vind hem geweldig Femminde! Suc6 met de challenge!
      lieve groetjes van Gerie

      Verwijderen
  2. Lekker Hollands..:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen!
    Heel leuk zo'n hollands uiltje. Ik ben toevallig vandaag ook met hollandse papieren bezig geweest kijk maar op http://stampscrapandsmile.blogspot.nl/2014/10/taart-en-kadootjes.html als je wilt ;)
    Ik ben benieuwd naar je berichtje van morgen :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi en gave kleuren
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in de hollandse kleuren! Dank je wel nog voor het meedoen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen