donderdag 27 november 2014

Baby Eva

Hallo Allemaal,

Vandaag een berichtje met de dingen die ik maakte naar aanleiding van de geboorte van de kleine Eva.  Ik maakte voor haar een notitieboek dat ik al vaker maakte om de visite een wens voor haar in te laten schrijven.

Erbij nog wat felicitatietags voor de (over) opa en oma's.  Het is een kant en klare tag die ik versierd heb, ik een kaartenzakje van cellofaan en wat muisjes erbij in. Zo lijkt het wat feestelijker.
De papiertjes die ik heb gebruikt zijn uit de lijn van Eline's Baby.
Nog een notitiekaartje waar ik later nog een berichtje voor de nieuwbakken ouders op heb geschreven. De tag doe ik later op het cadeautje als ik op kraamvisite ga. Opa en oma nemen alvast het notitieboek mee voor de kleine meid.
Bedankt voor je bezoekje!! Ik waardeer het zeer.

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Leuk feestelijk pakketje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Femminde zo'n wens boekje om een persoonlijk stukje voor kleine Eva in op te schrijven! Ik vind hetvook altijd zo leuk om iets op te schrijven als er een nieuw kindje geboren is. Ook je labels zijn prachtig, allemaal kadootjes op zich. De baby lijn van Eline is er ook perfect voor en alles ziet er ontzettend mooi uit!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Wat gaaf dat je dit voor de kleine Eva hebt gemaakt!
    Lijkt me een super idee om iedereen in zo'n mooi boek een wens te schrijven echt een leuk idee.
    Grappig die tags met muisjes in het zakje en ze zijn ook mooi natuurlijk :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen