vrijdag 21 november 2014

Notitieboekje en cadeauenvelopjes

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer terug met een paar scrapprojectjes. De eerste is voor een collega die een andere baan heeft. Ik pimpte een notitieboek voor haar en ik maakte klein kaartje bij om iets persoonlijks op te schrijven.
Ik was lekker bezig en zo ontstond ook de cadeauenvelop voor een bloemenbon voor oma die binnenkort 90 wordt en een feestje geeft. Als basis gebruikte ik daarvoor een kraft A5 envelop.
En voor F. die binnenkort 5 jaar wordt ook een envelopje die ik plakte op dozenkarton. Erop het schattige konijntje van MD. Wel een beetje zoet die kleurtjes maar ik dacht dat dat nog wel kon voor die leeftijd.

Dat was het weer voor nu, tot een volgende post!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte Femminde kaartjes, vrolijk door de prachtige kleuren!
    Ze zien er beeldig uit! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Leuk om weer fleurige creaties van je te zien! het konijntje vindt ik erg leuk.
    Je eigen gemaakte stempels vind ik ook erg leuk.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen