donderdag 19 februari 2015

Doosje labels en kaart

Hallo Allemaal,
Leuk dat jullie mijn blog weer even hebben gevonden. Vandaag kan ik jullie deze post laten zien. Een vriendin wilde graag een aanvulling voor een doos met labels die ze ooit van mij gekregen heeft. Het duurde even voordat ik inspiratie had maar het is gelukkig gelukt. Nog meer labels in een andere post. Ik wil jullie de komende week nog een paar keer wat laten zien want ik heb behoorlijk wat om te laten zien.
Verder nog een kaart voor een medeblogger die pas een nieuw stekje heeft gevonden.
Ik hen veel gebruik gemaakt van het papier van Eline's fresh flowers en een beetje Echo Park.





Tot morgen!!!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vriendin boft maar Femminde met jou, wat enig om zoiets kado te doen en dat ze hier zo blij mee was en graag een aanvulling wil zegt dan toch wel hoe enorm blij ze hiermee was! Het is ook zo leuk om deze kaartjes aan een kadootje of bloemetje te doen! ik kijk uit naar de volgende en diegene die jou verhuiskaartje heeft gekregen is ook een bofbips!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen