woensdag 4 februari 2015

French roses

Hallo Allemaal,
Vandaag kan ik jullie weer een serie kaartjes laten zien. Dit keer gemaakt met de paperpad French Roses van MD. Het zijn twee kaartjes en twee cadeauenveloppen geworden. We hebben dit jaar veel mensen in de familie en kennissenkring die een jubileum vieren (trouwdag en verjaardag).
Het ideetje voor de cadeauenvelop deed ik hier (bijna onderaan) op bij Marjoleine. Ik vond het een leuk modelletje en gaf er mijn eigen draai aan. Ook plakte ik er een lintje tussen zodat ik hem dicht kan strikken.



Misschien heb ik jullie op een idee gebracht. Tot een volgende post!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Wat zijn ze weer leuk!!!
    Gaaf zo bij elkaar gebruikt. Ik zou het zelf niet snel doen maar je resultaten zijn echt leuk!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde
    Wat ben je lekker bezig geweest zeg! Hele vrolijke kaartjes van je laatste posten!
    Dit is een vrolijke serie geworden...mooi hè dat papier blok van MD. Ik wilde je een mail sturen, maar heb je mail adres niet opgeslagen...dom, dom, dom! Ik heb je lieve kaart gehad en wilde je ervoor bedanken natuurlijk! Had echt nog niet eerder de tijd gehad, maar was echt super verrast! Misschien kun je mij even mailen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen