dinsdag 31 maart 2015

Liftchallenge 84

Hallo Allemaal,
Vandaag een kaartje voor de liftcardschallenge. Het origineel (boven) is van Wendy Mc Kee. Ik ben al jaren fan van haar maar heb eigenlijk nog nooit iets van haar gelift. Dit was dus mijn kans. Ik vond het ontzettend leuk om te doen.
De dessinpapiertjes die ik heb gebruikt zijn geloof ik wel van vijf verschillende merken, maar dat mag de pret niet drukken toch?? De bloemenstansen zijn allemaal van Papertrey Ink.
De borderstans is een oudje van Martha Stewart.
 
Leuk dat je kwam kijken en ik hoop dat je nog eens weer langs komt.
 
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje! Zo lekker vrolijk. :) echt heel mooi gelift!

    Lieve groetjes. Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jij fan van haar bent en nu de kans nam een kaart van haar te liften en hoe gaaf heb je dat gedaan! Papiermerken mixen is niet iets wat iedereen kan, maar het gaat je goed af. Mooi!! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker mix and matchen, ik hou er van! Leuk juist, zo krijg je een eigen look!
    Toffe keuzes heb je gemaakt, en wat een schattige bloemetjes! Ik wordt blij van je kaart, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker gelift Femminde!!! heel mooi gedaan en je bent reuze gecomplimenteerd door de dames van het challenge blog!Succes met de challenge hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zeg!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! die van jou vind ik veel mooier dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen