woensdag 8 april 2015

Lay out

 
Hallo Allemaal,
 
Vandaag eens een keer wat anders dan een kaartje. Ik maakte vorige week een lay out met een foto van onze Jasmijn. Leuk om te doen!!!
De sierrand maakte ik met een sjabloom en wat Gesso. De border onder de foto door een stukje cardstock wat ik met allerlei washi tapejes had beplakt daarna door de stansmachine te halen. Je bent er even mee bezig maar ik vind het zelf een heel leuk effect hebben. Op het label achter de foto kon ik mooi mijn journaling kwijt.
Leuk dat je even langs kwam!!!
 
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Femminde,
    Wat is Jasmijn al een grote meid geworden...ook al weer op een driewielertje! En wat heb je mooie techniekjes gebruik op je Lay-out. De washi tape rand is erg gaaf! het ziet er weer zeer gezellig uit en er is veel op te ontdekken!!
    Het is prachtig weer, dus we kunnen lekker genieten buiten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen