zaterdag 4 april 2015

Marianne challenge 126

Hallo Allemaal,

Allereerst bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige post!!!
Vandaag al weer een kaartje voor een challenge. Dit keer voor Marianne Design. Ze willen graag een ton sur ton kaartje zien. Ik ben lekker aan de slag gegaan met een al wat oudere babylijn van Marianne en dito stempels. Ik zie zulke leuke nieuwe stempels voor babies voorbijkomen op blogs maar ik heb ze helaas nog niet. Het stansje van het wiegje heb ik een poosje geleden gekregen en die kwam nu wel mooi van pas. Ik heb het wiegje opgevuld met blauw vilt. Ik vond dit wel een mooi contrast, anders werd het zo saai.
Bedankt voor het langskomen en hele fijne paasdagen toegewenst!!!!

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wouw wat heb je dat mooi gedaan!!!! en de oudjes van MD zijn nog hartstikke leuk!!! Wat een gaaf idee met het vilt en dat postzegel randje om de stempel is ook een gaaf detail! Wat een lief kaartje is het geworden Femminde. Heel leuk om het wiegje te zien!!! Hele fijne Paasdagen en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Via Gerie kwam ik bij jou blog terecht... Wat een super leuke kaartjes zijn er hier te zien, ik ben gelijk volger van je geworden.. dan hoef ik niets meer te missen!
    Je Ton sur ton kaartje is heel mooi geworden hoor.
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje van een kaart Femminde... al weet ik niet helemaal of ik het Ton sur Ton vind.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt! En ik ben het wel met Marleen eens, door het blauwe contrast is niet echt ton sur ton geworden. Wel leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit.
    Maar net als de andere dames zeggen, het blauw past er niet helemaal bij.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen