maandag 11 mei 2015

Kleine hulp

Hallo Allemaal,

Na een heleboel kaartjes kan ik jullie weer eens een lay out laten zien. Met deze lay out wil ik graag meedoen van de challenge van Cards&Scrap: maak een lay out met 1 grote foto.
Ik scrapte een foto van Jasmijn die mij nadeed nadat ik de ramen had gedaan. Kleine boef!
Met stempels op Gesso (op de foto lijkt hij linksboven nog een beetje krom getrokken, maar dat is ondertussen weer goed) en kleine gestanste accenten maakte ik het af.


Leuk dat je er even was!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooie accentjes allemaal Femminde en mooie LO geworden!!
    Wat kreeg jij een goede hulp van Jasmijn zeg! Ja....de, ik doe alles na leeftijd hè, hihi maar zooooo gezellig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke layout en ik vind die kraftachtergrond heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, wat een poppetje is Jasmijn zeg. Heerlijk dat ze je zo goed kan helpen ;-)
    Prachtige LO heb je gemaakt Femminde.
    Succes met je challenge!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Wat een leuke lo heb je gemaakt en de kleuren vind ik ook super lekker fris. Geweldige foto heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij cards and scrap.
    Fijne dag
    Groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super die uitwerking en door die frisse kleurtjes word het craft iets minder stoer. mooi hoor. En lieve hulp die je hebt. Fijn dat je meedoet met het Cards & Scrapchallengeblog.

    BeantwoordenVerwijderen