maandag 18 mei 2015

Mirthe

Hallo  Allemaal,

Even een kort berichtje van mij.
Zo leuk vorige week stond ik in de top 3 van Cards&Scrap met mijn babyboy kaartje met het schaapje erop.
Nu kan ik jullie weer iets laten zien met het lieve schaapje erop. Het is het boekje waar het kraambezoek wat in kan schrijven voor onze kleine Mirthe.
Onze lieve kleine meid is gisteravond geboren en alles is goed. We zijn ontzettend dankbaar en gelukkig.
't Zal wel weer even duren voordat ik terug ben in bloglang met een nieuw berichtje of een reactie.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en veel geluk, liefde en gezondheid gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOUW van Harte Gefeliciteerd met jullie tweede meisje Femminde! In eerste instantie dacht ik ah daar is Fem. weer met een post...nog niets, hihi. Een prachtige naam hebben jullie weer gekozen!!! Hoera feest bij jullie!!!! Geniet van je kleine en grote meid en een mooie kraamtijd hoor!!!! Ennuh je boekje is fantastisch, dat daar maar leuke herinnerings verhaaltjes in komen te staan!
    Oww....ik ben zo blij voor jullie, hihi.
    Een dikke welverdiende kus van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie kleine meid! En wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Geniet ervan en blogland wacht wel op je hoor :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde, Hartelijk Gefeliciteerd hoor met de geboorte van jullie dochtertje! Wat een mooie naam! Heel leuk! En wat een leuk boekje heb je gemaakt! Ga nu maar lekker genieten en ik wens jullie veel geluk en gezondheid met de kleine Mirthe. Groetjes, Miranda.v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde,
    Ik vind je kaartjes weer mega leuk die je de afgelopen tijd allemaal hebt gemaakt! Vooral die met Elines diertjes en de vrolijke mannen verjaardagskaarten (nou eigenlijk alles wel haha).
    Ik ga je nu weer beter volgen hoor... was aan het verhuizen maar ben weer terug van weggeweest!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen