dinsdag 16 juni 2015

Beterschapskaartjes

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. De dagen vliegen hier om maar nu even tijd om jullie wat te laten zien. Ik was helemaal door mijn beterschapskaartjes heen, dus toch maar weer even lekker in de weer geweest met stempels. Het zijn voor mijn doen wel CAS kaartjes geworden maar ik ben wel tevreden over het resultaat.
Leuk dat je langs kwam en tot binnenkort want ik heb nog een aantal posten in concept van voor de geboorte van Mirthe.

Groeten van Femminde



2 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi....
    Daar is ze alweer! Dat is een goed teken, dan gaat alles op rolletjes! Bij een tweede weet je toch meer, wat je te wachten staat hè! En met twee heb je het iets drukker, maar als je goed combineer met de werkzaamheden, en de tijd voor jezelf neem, als ze allebei slapen, kom je zelf ook weer snel op kracht! Ik had er binnen 3 en een half jaar 3 kinderen, haha. Moest er altijd wel één eten, drinken, slapen, schone luier etc.
    Maar o, zo genieten van dat kleine spul! Nu maar je kaartjes hè...lol. Ze zijn zeker heel geslaagd Femminde en je hebt weer voorraad. Maar binnenkort iets van Mirthe te zien, lijkt me ook erg leuk! Geniet heel erg van je gezinnetje, want voor je het weet...zijn ze uitgevlogen, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer in blogland bent :). Mooie kaartjes laat je ook gelijk zien!

    BeantwoordenVerwijderen