woensdag 1 juli 2015

MD Challenge 132

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie weer even langskomen. Ik ben zelf weinig actief even maar het komt wel weer. Af en toe trek ik mij even terug op mijn knutselzolder maar van plaatsen hier op het blog komt niet zoveel.
Ik probeer binnenkort er weer een aantal dingen op te zetten vandaag even een kaartje dat ik heb gemaakt voor de kleurenchallenge van MD. (Ligt dus al 10 dagen te wachten om een post van te maken). Maar ik kom er net achter dat het vandaag al woensdag is, gewoon te laat dus. Maar ik vind het toch wel even leuk om hem te laten zien.
Tot later!!!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Ah wat jammer dat je niet meer mee kan doen met de challenge... Maar ik snap je wel kwa het plaatsen op je blog. Ik zou zeggen doe gewoon rustig aan het komt vanzelf wel weer. Maar nu over je kaartje... Wauw wat is ie mooi! Helemaal fantastisch!! Echt schitterend gemaakt Femminde :) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen