vrijdag 4 september 2015

Harten van stof

 
Hallo Allemaal,

Al weer een berichtje van mij. En alweer met andere dingen dan ik normaal maak. Het zijn harten gemaakt van stof (Aina naturel van Ikea, er lag nog een restje omdat ik ooit eens mandjes van stof uit het boek van Eline maakte). Samen met de Elines winterhuis stempels een bloemetje van vilt en een kantje werd het een leuk geheel. Omdat de eerste goed gelukt was direct nog maar een paar gemaakt. In de papierafval bak had ik nog wit karton liggen (er zat een nieuw laken omheen) dat bestempelde ik ook nog even, een stukje folie eromheen, altijd handig om wat te hebben liggen om zo weg te geven.

Fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk en handig om zo een kadootje te hebben liggen.

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is ze alweer, hihi ik ben ook nog even bij je post van gister langs geweest!
    Wat zijn dit een prachtige weg gevertjes Femminde je brocante harten en ze zijn ook heel mooi verpakt! Ziet er heel gaaf uit!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen