donderdag 3 september 2015

Liftchallenge 90

Hallo Allemaal,

Het is echt tijd om berichtjes te schrijven als het van dat regenachtige weer is. Vandaag een berichtje met een kaartje waarmee ik mee wil doen met de Liftchallenge. Wel een uitdaging dit keer. Ik had het snel even doorgelezen en 2 dingen opgeslagen: stempelwerk en geen laagjes. Nu zag ik later dat er wel een laagje op een kaart geplakt had mogen worden. Dat was in mijn ogen gemakkelijker geweest. Lekker aan de gang geweest met vrolijke kleurtjes inkt en mooie stempels van PTI.
Het bovenste kaartje is mijn inzending, hier onder mijn probeersel. Zelf vind ik die ook echt goed gelukt. Leuk om zo af en toe iets echt heel anders te doen dan ik normaal doe.
Leuk dat je hier even was en wie weet tot morgen want dan hoop ik weer even hier te zijn.
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Ja zeker leuk! Die set van PTI is ook wel erg leuk! Mooie kleurtjes ook gebruikt! Fijn dat je weer met ons meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Ja ik las dat ook geen laagjes, maar bij een voorbeeld kaartje zat wel een laagje, dus jij hebt het goed gedaan en je lift is prachtig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastige challenge maar je hebt er een super kaartje voor gemaakt. Allebei eigenlijk, maar vind de bovenste net wat specialer door de rand. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje in erg leuke kleuren met de leuke PTI stempels! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge. Matten had inderdaad wel gemogen, omdat dat op de voorbeeldkaart ook zo was heb ik dat verder niet erbij gezet. Maar knap dat je helemaal geen laagjes gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen