vrijdag 11 september 2015

MD challenge 135

Hallo Allemaal,

Gezellig dat je weer even langs komt. Vandaag een kaartje voor de nieuwe challenge van MD. Dit keer is de uitdaging: maak een verhuiskaartje.
Mijn kaartje is dit keer wat anders geworden als anders vind ik zelf. Ik denk dat het komt door het zelf gestempelde cardstock, de kopjesstempel komt van de serie van Elines winterhuis.
Zelf associeer ik kopjes thee en mijn gezin met het home sweet home gevoel vandaar deze combi.
Alleen het cardstock, twine, eyelet en de spelden (bloemist) zijn niet van MD.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Fijn weekend allemaal!!!!

Groeten van Femminde

ps. wel heel jammer ik kreeg als reactie dat de afbeelding niet van MD is, nee dat klopt
we hebben zelf het copyright het is nl. een foto van onze eigen kleine Mirthe
en als ik niet kan meedoen zo dan is dat maar zo

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart !!
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig kaartje met die kopjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Femminde volgens mij is de afbeelding niet van Marianne Design...
    Lees de regels ee aub nog even op na. Misschien kun je het veranderen.

    Gr. Anita
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm mooi met de foto! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen