maandag 14 september 2015

Zusjes



Hallo Allemaal,

Zoals beloofd ben ik terug met de onthulling van wat ik met de broodplank heb gedaan. Ik had hem bijna weggegooid maar ik ben toch blij dat dat ik dat niet heb gedaan. Ik heb hem gepimpt zodat die nu in de woonkamer staat. Twee weken geleden maakte ik deze leuke foto van de meiden en daar moest ik wat mee doen. Met stempels, crackle paint en stansen kreeg ik dit resultaat.



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn gepimpte oude broodplank vinden.
Fijne week!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Sus, wat is ie leuk geworden!

    Groetjes van mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier smelt je toch van! Wat leuk die meiden zo bij elkaar Femminde...en maar goed dat je de broodplank niet hebt weggegooid! je hebt er iets heel speciaals mee gemaakt!!! Inmiddels ben ik "Oma" geworden zie blogbericht en ik mail je snel!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen