maandag 12 oktober 2015

Cards&Scrap Challenge

       
 

Hallo Allemaal,
Goedemorgen op maandag!! Ik ben er al weer nu met het kaartje in andere kleuren (als je de felgekleurde wilt zien kijk dan even bij zaterdag) en ook nog een kaartje met dezelfde stempels alleen dan als achtergrond. De superchallenge bij Cards&Scrap is 1 stempel, 2 manieren.
Een hele leuke uitdaging.
De stempels en stanzen die ik gebruikt heb zijn allemaal van PTI.

Uiteindelijk werd het zelfs een drieluik met kaartjes....
Fijne week allemaal!!!
 
Groeten van Femminde 
 
ps. Ik zag dat ik twee nieuwe volgers heb!! Super leuk dat jullie mij willen volgen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, weer eens even wat anders...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi Trio Femminde en dat met 1 model stempel in dit geval
    het hartje! Deze kleuren zijn altijd gaaf! Ik ga ook even aan de knutsel nu, haha
    Fijne dagen en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde ik vond de laatste al zo mooi maar deze zijn ook al zo mooi zeg! Echt drie super mooie en stijlvolle kaarten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, vind vooral die met de rode harten erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een supermooie kaartjes! leuk zeg die hartjes-stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,

    Wat een mooie werkstukken! Voor het blad Cards & Scrap zou ik graag even contact met je opnemen, wil je mij mailen via trafficassistent@uitgeverijscala.nl?

    Groeten,
    Fenna
    Redactie Cards & Scrap

    BeantwoordenVerwijderen