zaterdag 31 oktober 2015

Cards en scrap challenge

Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langskomt!!! Het wordt zeer gewaardeerd. En ik zag dat ik afgelopen week weer een nieuwe volger er bij heb. Van harte welkom!!!
Vandaag een kaartje voor de nieuwste challenge van Cards en Scrap: kaartjes maken die max. 7.5 x 7.5 cm zijn. Dat is dus echt heeeeeel klein. Die van mij zijn zelfs nog kleiner:  6.75x6.75cm.
En daar kon ik dus echt bijna niets op kwijt. Een soort kunst van het minimalisme werd het dus.
Het zijn mijn nieuwste stansen van PTI die ik gebruikt heb. Voor beide kaartjes ook een bijpassend envelopje. Iets te groot. Want mijn envelop punchbord begint pas bij 3 inch. Ik wil nog wel een keer uitvogelen of ik ze nog kleiner kan maken maar daar had ik nu geen tijd voor.
Fijn weekend verder!!!!!

Groeten van Femminde

ps. sorry voor de kwaliteit van de foto maar het was eigenlijk al weer te laat om een mooie foto te nemen.

5 opmerkingen:

  1. Hey goedeavond!
    Ik vond de 10x10 kaartjes al klein , maar dit is echt minimalisatie, haha. Maar geen berg te hoog voor jou hè! Wat een gave stansen Femminde vast je nieuwe aanwinst...prachtig! Te gekke kaartjes! mooi gedaan!
    Leuke zondag met je gezinnetje en vroeg in de avond was mijn jonge gezin bij me, was zo gezellig en Mave zie je met de dag groeien! wat een moppie!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kleine kaartjes Femminde....ik kan er niet goed mee overweg om ze zo klein te maken, maar deze van jou zijn echt heel leuk....KNAP gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde dat is echt heel moeilijk om op zulke kleine kaartjes leuke stansen te plaatsen maar het is je gelukt :) Heel leuk en vrolijk setje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, deze kleine minie's!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen