maandag 26 oktober 2015

Fietsen


Goedemorgen op maandag!!!
Vandaag kan ik jullie kaartjes met fietsen laten zien. Ik ben een poos met van alles aan het schuiven geweest maar ik vond zelf dat het er niet mooier van werd. Dus het werden voor mijn doen eenvoudige kaarten.
Komende woensdag hoop ik hier weer te zijn met mannenkaarten (met hetzelfde houtpapier van MD en de achterkant van het papier met de bloemen wat ik ook voor de tabjes heb gebruikt).

Bedankt voor het langskomen!!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Twee super leuke maar ook stoere kaarten Femminde! Soms blijf je schuiven en schuiven maar wil het gewoon niet lukken. Ik vind dat deze kaarten niet meer nodig hadden ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn 2 schitterende kaartjes Femmine...prachtig samengesteld met leuke accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn leuk!! Benieud wat jij maakt met PTI's Twig Wreath!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Zijn ze weer,
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen