maandag 5 oktober 2015

MD challenge nr. 137





Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie er weer even zijn. Ik kan jullie nu een ronde kaart laten zien. Deze is voor de nieuwe challenge van MD. Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Ik was nog even zoekend hoe ik het kaartje zou maken maar toen ik een nieuwe rol tape pakte wist ik het ineens. (de verpakking heb ik gebruikt) Het kaartje zelf heb ik gemaakt door een Ikea schaaltje om te trekken. Dit was precies de goede grootte.
Dessinpapier is van Elines Hello Sweet Baby. In de schudkaart roze babymuisjes van de Ruyter.
Leuk om zo eens weer een ander soort kaart te maken dan anders.

Groeten van Femminde

13 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Zo schattig! Erg mooi gemaakt! En wat dat ikea-schaaltje betreft: dat ziet toch niemand? En jij ben erfojn mee geholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk/schattig kaartje heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PPPfffttt. kom ik nog aan getuft, hihi Wat heb je dit prachtig gedaan Femminde!!!
    Een schudkaart is altijd enig om te zien en de kinderwagen is een blikvanger zeg!
    Echt prachtig en een kanshebber voor de Challenge!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig leuk babykaartje, leuk idee om rose muisjes als schudmateriaal te gebruiken.
    Leuk dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk bedacht Femminde, prachtig geworden
    Gezellig dat je meedoet met onze challege

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gekke kaart!!!
    Echt zoooo leuk :D
    En nu maar hopen dat jij random word gekozen, want dat heb je wel verdiend met dit originele kado :)
    zoals ik al es eerder zei, ik ben fan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat mooi
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, ik krijg gelijk zin om ook een schudkaart te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig Femminde!!
    Echt super lief... ben er helemaal weg van, echt top.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaarjte! Leuk met het venster en mooie kleuren bij het kraft! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen