zaterdag 7 november 2015

Eendjes

 
Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie hier al weer zijn. Vandaag kan ik jullie eendjes laten zien. Eentje (de eerste) is voor de uitdaging van de liftchallenge. Ik wilde graag een babykaartje maken maar dat bleek nog niet zo eenvoudig. De achtergrondtekst is nl. errug groot. Maar uiteindelijk is het toch gelukt door de kaart te draaien.

En toen ik daarmee klaar was kreeg ik zo inspiratie voor een tweelingkaartje. Kennissen verwachten zeer binnenkort hun tweeling. En aangezien het nog een verrassing is wat het wordt maakte ik een kaartje wat voor zowel voor babyjongens als babymeisjes kan.
Fijn weekend allemaal!!! Bedankt voor het langskomen en wie weet zie ik jullie maandag hier weer.

                                                            Groeten van Femminde













5 opmerkingen:

  1. Twee lieve babykaartjes Feimminde! Goed idee om de kaart te draaien :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook toevallig, ik kom net bij Irene vandaan en die had ook een achtergrond gemaakt met teksten voor de liftchallenge! Gaaf gedaan hoor Femminde!
    Je tweeling kaartje is ook super geworden met je nieuwe aanwinst!
    Fijn weekend! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes, mooi gedaan! Lief die duckies! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND zijn deze 2 babykaartjes Femminde....super schattig...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een grote tekst, maar juist wel een gaaf effect! Leuke lift geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen