maandag 9 november 2015

MD herfst

 Hallo Allemaal,
'k Ben even weer terug met een kaartje voor de herfstchallenge van MD. Een echte uitdaging voor mij want ik hou echt helemaal niet van herfst en dito kleuren.
Ik koos daarom voor wat pastel van Pale Pastels met het nieuwe houtpapier. Dit vel doet mij heel erg denken aan de eerste scrappapiertjes die ik ooit kocht in 2007. Al weer acht jaar teug. Leuk is dat.
De blaadjes stansde ik 4x uit in verschillende kleuren en legde ze strak op elkaar. Toen heb ik ze door de midden geknipt en met een ander kleurtje ernaast weer aan elkaar gemaakt met de naaimachine. Met de hand naaide ik er daarna een houten knoopje op.
Paddestoelenstempel is van Elines winterhuis.
Leuk dat je er weer was. Morgen hoop ik terug te zijn met nog een keer twig wreath.

Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de blaadjes doormidden te knippen en vervolgens met een andere helft weer aan elkaar te stikken.
    De paddestoeltjes zorgen ervoor dat het een herfstige uitstraling krijgt Femminde.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde ik vind jouw herfstkaart helemaal leuk! Super hoe je de pastelkleuren in de eikenbladeren hebt verwerkt en het houten DP en de knoopjes passen er zo leuk bij :) Mooi modelletje ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart Femminde!
    Leuk dat je voor deze kleuren hebt gekozen, ze doen mij niet gelijk aan de herfst denken maar toch is het je uitstekend gelukt er een echte herfstkaart van te maken.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Té gekke kaart weer joh!!
    Vind m zo leuk en origineel met die blaadjes!
    Super kleuren ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! die stempel van die paddenstoeltjes is superleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke herfstkaart, origineel !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leer ik weer dat jij de Herfst niet je favo seizoen vind, haha. Maar vind het weer zo leuk om te zien hoe je dan toch met de herfstblaadjes in pastel tinten weer een bijzonder kaartje maakt!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel heel leuk bedacht zo met die bladeren al mis ik wel de herfstkleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig bedacht om de blaadjes door midden te knippen en vervolgens met een ander kleurtje/stukje weer aan elkaar te naaien.
    Bedankt voor het mee doen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie herfstkaart
    Gezellig dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen