dinsdag 3 november 2015

Olifantjes in het blauw

Hallo Allemaal,
Nog even een berichtje van mij. Binnenkort hoop ik foto's te maken van de kaarten die ik heb gemaakt met de PTI Twig wreath stempel en stansjes. Maar dat is helaas vanwege het slechte weer nog niet gelukt. Toen ik ze gemaakt heb hadden we hier zeer dichte mist. Maar ik zag dat ik jullie deze schattige olifantjes ook nog niet heb laten zien dus kan ik toch nog wat posten.
Het olifantje is van Eline, het papier van Rosadotje. 


 Tot gauw!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde wat een schattige en stoere kaartjes! Zo leuk hoe je de kaarten hebt opgebouwd :) Succes met het maken van de foto's! Het is ook heel moeilijk om mooie foto's te maken met slecht weer :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes Femminde....zo lief die olifantjes....
    Hier is het vandaag niet zo mooi meer als afgelopen week...heel winderig, bewolkt en er gaat nog wel wat regen vallen zo te zien...
    groetjes en nog een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke kaartjes! echt schatjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind deze ook leuk hoor Femminde!!! maar wacht wel in
    spanning af, op je PTI spulletjes hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen