dinsdag 10 november 2015

Twig wreath bont

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer met mijn Twig wreath kaarten. Deze keer met bonte kleuren. Jullie krijgen ze te zien in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb en de linkse maakte ik als laatste, de volgende lijken daar meer op want ik vind de stempels het beste tot zijn recht komen als de achtergrond gewoon blanco is eigenlijk. Maar misschien denken jullie er anders over.
Zo fijn dat ik er bijpassende stansen bij heb zodat ik al die bloemetjes niet uit hoef te knippen. (Sorry Gerie dat je nu pas antwoord hebt, maar dat liep even zo doordat ik wat posten tegelijk had ingepland)
En het is zo jammer dat je dit allemaal niet in NL krijgen kan. Maar aan de andere kant misschien maar goed ook want misschien loopt het hier dan wel uit de hand.


Morgen ben ik terug dan met oprechte deelnemingskaarten. Niet het makkelijkst om te maken vind ik altijd. Maar deze waren zo klaar.
Hopelijk tot dan!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Een paar kaartjes bij je gemist, maar ze zijn weer allemaal toppie hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtige serie Femminde! Heel mooie opbouw en vrolijke kleuren :) Hihi ja we hebben een leuke hobby maar met al het moois dat er te koop is is het misschien het beste dat niet alles in NL wordt verkocht ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter laat als geen antwoord Femminde! Gelukkig hoef je het niet met de hand uit te knippen, hihi.Prachtige stansen zeg en passen heel goed bij jou stijl van kaarten maken! Je bent ook altijd zo verrassend met je mooie kleurtjes, vaak pastel tinten.
    Het was je gelukt hoor, als eerste op mijn blog, haha Omdat ik morgen weer een werk dag heb, wil ik je alvast van harte Feliciteren met Jasmijn! Deze datum is dan ook makkelijk te onthouden hè! Ik hoop dat het morgen wat rustiger weer is buiten, voor de kinderen die gaan Sint-Maarten! Je hebt op je vorige kaartje ook een reactie erbij....dus even scrollen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 schitterende kaartjes Femminde....zo fijntje opgemaakt...echte BEAUTY'S...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen