woensdag 11 november 2015

Twig Wreath voor moeilijke momenten

  
Hallo Allemaal,
Super dat je weer even langskomt!! Mijn kaarten zijn vandaag niet zo vrolijk maar ze worden vaak wel erg gewaardeerd. De linkse maakte ik als eerst en daarna kwam ik op het idee om de tekst in de krans te zetten. Zelf vind ik deze mooier. Uiteindelijk besloot ik om nog twee exacte kopieën te maken. Ik vind het altijd fijn dat ik vooral deze kaarten voor als het nodig is op voorraad heb want als het moet lukken deze eigenlijk niet bij mij dan.


 
Bedankt voor het langskomen.
Morgen ben ik er met de laatste post van deze serie dan in Pip kleuren.
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Twee mooie en stijlvolle condoleance kaarten Femminde!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie en zeker hele stijlvolle kaartjes Femminde...super mooi in kraft met die mooie stempels erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaartjes hebben we af en toe nodig om anderen te bemoedigen femminde.
    Ik vind ze heel stijlvol.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen