dinsdag 1 december 2015

Haken

                                       
Hallo Allemaal,

'k Ben even afwezig geweest hier in blogland maar ik ben nu even terug. Scrappen doe ik nu even weinig. Veel andere dingen oa. aan de slag voor 5 december en ik ben besmet met het haakvirus. Is ook een erg leuk virus. Een paar weken geleden zag ik bij Sanne dit bericht. Zo leuk die fotolijstjes. Ik dacht dat het heel erg moeilijk was maar dat viel mij uiteindelijk erg mee. Ik heb er ondertussen denk ik wel tien gehaakt en ik ben nu zelfs bezig met Grannies.
Bovenstaande foto is voor een meisje wat binnenkort 6 wordt. Helemaal met het thema uiltjes. In de cadeauenvelop kan nog een financiële bijdrage.  Onder nog even het lijstje alleen.
Leuk dat je even langskwam en een fijne week!!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Zelfs ik kan deze lijstjes haken, en heb dat ook gedaan Femminde. Wat weer een leuk kadootje voor een meisje van 6. Natuurlijk heb je het druk met de Sint, haha heb ik ook! Een gezellige Sinterklaas avond hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig leuk Femminde! Echt een super leuk cadeau voor een meisje van zes! Prachtig gehaakt, super mooie kleuren, super leuk verpakt en wat heb je de uiltjes er leuk bij verwerkt :) Ik weet zeker dat zij hier ontzettend blij mee is!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen