donderdag 24 december 2015

MD challenge 143

         

Hallo Allemaal,
Zo vlak voor kerst ben ik nog even hier. Dit keer met een kaartje voor de nieuwe challenge van MD. Dit keer met een schets. (zie onder).
Op de één of andere manier gaan schetsen bij mij meestal hun eigen leven leiden. Ik maak meestal een schetsje van de schets om mee naar zolder te nemen. Misschien is het dat. Maar ik hoop dat jullie hem er nog in herkennen. Ik denk ik moet snel met dit schattige meisje aan de gang want ik zag hoeveel leuke dingen er straks weer uitkomen van Eline. Zo gaaf!! Zelfs een klein hertje en een dino.
Ik hoop hier vanavond nog even weer te zijn om mijn kerstkaarten nog aan jullie te laten zien.
 
Tot straks!!
Groeten van Femminde 
 

9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Femminde...en dat met een schets!
    Er komen zeker weer mooie stansen aanvan MD! En je had ook gezien wat voor bofferd ik was bij Neline...gaaf hè! Geniet tussen het werken door van de kerstdagen met je gezin Fem!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig babykaartje Femminde! Je hebt de teksten zo leuk verwerkt, het baby'tje in het lijstje is zo cute en de babyspeld bij de bloem is een heel leuke touch :) Ik herken de sketch er goed in ;) Zelf ben ik heel slecht in het werken met sketches en dat vind ik best jammer :( Fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje !!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje geworden
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een onwijs leuk kaartje, echt een schatje! de sketch is heel duidelijk herkenbaar hoor :). en ja, die nieuwe release van eline *zwijmel* super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs lieve geboorte kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Heel leuk gedaan met het kindje in het lijstje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Goed gedaan met de sketch hoor!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima sketch hoor en een heel leuke babykaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke babykaart heb je met de sketch gemaakt Femminde.
    Gezellig dat je met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen