dinsdag 15 december 2015

van alles wat

       
Hallo Allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Met een kaartje voor oma die overmorgen 91 mag worden en een klein pakje dat onderweg is naar iemand.
En zo komt dit berichtje eigenlijk, want ik ging naar het postkantoor om te vragen of ik er ook 2 kerstzegels op mocht plakken i.p.v. gewone zegels. Ik was er toch om kerstzegels te kopen.
En ik was verbaasd. Goed nieuws. Kerstzegels mogen op kaarten tot 50 gram!!!
Op mijn postzegelvelletje kon ik het later niet terug vinden want daar staat op tot 20 gram. Maar op internet op hun site staat wel als je goed zoekt tot 50 gram.
Ze willen dan wel graag dat je het in de speciale kartonnen kerstkaartenpostbus doet.
We hebben veel geklaagd over de post dit jaar omdat het zo duur is allemaal. Maar laten we er nu maar ons voordeel mee doen. Of niet dan.
Geniet van je week en tot later!!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. heel mooi je verjaardagskaartje Femminde....en een meevallertje is dat hè...dat is al meerdere jaartjes hoor..
    en toch breng ik ze binnen 5 km allemaal met de fiets rond....ook lekker met dit weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van de 50 gram wist ik wel, maar een speciale bus dus niet!
    Alvast gefeliciteerd met Oma...wouw wat een leeftijd hè! Wil ik ook wel worden in goede gezondheid, haha Dus Femminde je kan lekker stapelen hoor op je kerstkaarten, ook eens een meevaller voor ons met versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wist de 50 gram wel maar de speciale bus niet. Weer wat geleerd :) Prachtige kaart heb je voor jouw oma gemaakt! Heerlijk vrolijk en zo mooi opgebouwd :) Ook het setje voor het kleine pakje is heel mooi! Alvast gefeliciteerd met jouw oma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen