donderdag 10 december 2015

Zeilboten en een nieuwtje

      
Hallo Allemaal,

Nog even weer een berichtje van mij. 'k Ben even niet zo heel actief met scrappen maar dat komt vast wel weer. Dit zijn kaartjes die ik al een poos geleden heb gemaakt. Maar ik schrijf nu eigenlijk een berichtje omdat ik jullie eindelijk mag laten weten dat ik de superchallenge van cards en scrap heb gewonnen. Ik win eigenlijk nooit wat en nu dit ineens. Zo leuk!!! Er komt een artikel in de volgende uitgave en hier kan je al een voorproefje zien.


Leuk dat je weer langskwam en tot een volgende keer.
Fijne week!!!

Groeten  van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Leuk die zeilbootjes en gefeliciteerd met je publicatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes weer Femminde, heel mooie kleuren! En gefeliciteerd met je publicatie, onwijs leuk om je eigen creaties in een magazine terug te zien! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan gebeuren dat je even wat minder inspiratie heb Hé Femminde...ook ik heb er een beetje last van...maar je heb toch een mooi drietal om te laten zien...prachtig en heel mooi afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    Ik ben wel heel actief met scrappen, maar niet zo actief op mijn blog. En er zijn er meer hoor! Het is een heel mooi drietal!!!
    Maar het mooiste nieuws is natuurlijk je publicatie in het tijdschrift, wat gaaf voor je! Van harte Gefeliciteerd meis...wat moet je in jubelstemming zijn! Geniet er maar met volle teugen van...ook van je prijs!!! En wat zie je er nog jong uit op de foto, of is het al een oudje?! Je kaartjes met de hartjes waren ook erg gaaf! Fijn weekend!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde gefeliciteerd met het winnen van de superchallenge! Echt super leuk en dik verdiend :) De drie kaarten zijn prachtig!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen