maandag 4 januari 2016

Nog een flipcard

Hallo Allemaal,

Vandaag kan ik jullie nog een flipcard laten zien. Ik hoop dat je er nog niet moe van wordt. Ik vind ze zo leuk om te maken. Vandaag met nog iets erin wat ik al lang wilden doen. Het chalkbord effect. Ook veel makkelijke te maken dan het altijd lijkt. Gewoon een witte tekst op zwart cardstock embossen en dan met een doekje met een beetje witte inkt eroverheen poetsen. En het geeft een leuk effect vind ik zelf.
Bedankt voor het langskomen en een fijne dag nog!!!

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Ik vind je flipcards hartstikke mooi en moest even bij je terug kijken! Ga het ook eens maken, je had zo'n mooie uitleg via een link gegeven! Mooi stoer effect met het chalkbord!
    Ik ben ook al weer flink aan het werk geweest net als jij vanaf morgen een paar dagen vrij...kijk er naar uit!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word niet moe van jouw flipkaarten want ze zijn zo leuk Femminde! Deze vind ik ook weer waanzinnig :) Dat kleine schattige hertje, prachtige bloem en super mooi DP! Hier ligt helaas geen sneeuw :( Wind, regen en heel grauw weer. Ik vind het altijd zo mooi als alles wit is alhoewel hier in de stad het meteen een zwarte blubberzooi wordt :( Misschien dat het sneeuwmannetje aan het eind van het jaar naar buiten kan hihi ;) De beste wensen voor 2016 en heel veel creativiteit!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik geniet steeds van je schitterende kaartjes Femminde...ook dit is weer echte beauty....KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart!!!
    Leuk je gezellige berichtje op mijn blog over de kleertjes voor de Baby born. Als je soms de patroontjes wilt hebben, mag je me gerust mailen. Ik zag bij jou geen emailadres anders had ik ze al gestuurd ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iets met het chalkboard effect doen staat ook nog op mijn to do, het geeft zo een leuk effect! Mooi hoe je deze leuke stempels er voor hebt gebruikt. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde, ik heb een vraag voor jou maar ik kan je email niet terug vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen