zondag 28 februari 2016

Liftchallenge nr 101

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even hier bent. Sorry, ik ben echt veel te lang hier niet geweest. En dat terwijl ik nu al 42 volgers heb. Super!!! Een warm welkom voor de 5 nieuwelingen.
Ondertussen heb ik jullie wel een weer een aantal leuke dingen te laten zien. Vandaag 2 kaartjes die ik het gemaakt door een grote 15x15 kaart door te snijden. Ik kreeg inspiratie van de liftchallenge blog, maak een corsage op je kaart. Het leek mij wel leuk om dit met het aapje te doen. (De voorbeeldkaart trouwens hieronder).
Super trouwens dat die challenge nu wat langer duurt. Anders was ik nu al weer te laat geweest. Na het maken van deze kaart had ik nog zo'n 7.5 x 15 kaartje over waar ik een kikkerkaartje van heb gemaakt.
 

Leuk dat je even langskwam en ik hoop dinsdagmorgen weer terug te zijn met geboortepost voor de kleine Aaron, en ik hoop gauw ook weer een blogrondje bij jullie langs te maken.

Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Haha, heel grappig idee en erg leuk effect! Je kikkerlabeltje is ook schattig! Dan je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde wat zijn de kaartjes leuk! Het aapje is echt een leuke toevoeging voor de corsage! Beide kaarten zijn zo leuk en zo vrolijk :) En ik vind het model ook super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja dat zei ik ook al op mijn blog, dat het fijn is dat de lift challenge nu 3 weken duurt! Heb er ook net één geplaats, maar vind die van jou ook heel verrassend met de diertjes erop! Echt super schattig geworden allebei!!! Weer handig voor de voorraad!!!
    Fijne avond en lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend liftkaartje Femminde....zo leuk met schattige aapje...en het opkikkkerlabeltje is ook super gaaf...KNAP gedaan wwer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creatief verzonnen, ze zijn allebei zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaartjes! Echt leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke originele en grappige lift heb je gemaakt! Erg tof zo. Beide leuke kaartjes trouwens!
    Dank je wel voor het meedoen, en blij te horen dat je de 3 weken fijn vind, ik hoor het meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen