maandag 1 februari 2016

MD romantische trouwkaart

       
Hallo Allemaal,

'k Ben er weer met een kaartje. Dit keer van de challenge van MD. De uitdaging dit keer is: maak een romantische trouwkaart. Ik vond het eigenlijk best een moeilijke uitdaging. Vooral omdat het een romantische moet zijn. Maar ik hoop dat ie voldoet zo.
Leuk dat je even langskwam!!! Binnenkort ben ik terug met de kaart die ik had willen inzenden voor de liftchallenge.  (wel leuk gelukt maar helaas te laat).
Fijne week!!

Groeten van Femminde

11 opmerkingen:

  1. Ik ben niet bepaald de meest romantische ziel, dus hier zou ik het ook erg moeilijk mee hebben ;-) maar ik vind dat je kaart meer dan geslaagd is! Romantisch maar niet té.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Ik heb dit thema gemist zag ik en ook dat de challenge nog maar 1 dag duurt, zag ik het nu goed dat je niet gelinkt hebt? Ik vind je kaart prachtig, de stans verdiept in de cirkel is heel mooi! Ook je embossing hartjes!!! Jammer dat je te laat was met je lift! ik kijk er naar uit! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, goed gezien Gerie. Super bedankt!! Snel even gedaan. Nu maar vlug naar m'n werk.

      Verwijderen
  3. Heel mooi en zeker een romantisch trouwkaartje Femminde....prachtig in die zachte kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi en romantischer kan bijna niet met al die lieve hartjes.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een geslaagd kaartje! Hartstikke romantisch!
    De bloem staat er prachtig bij.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super geslaagd Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart, mooi met het embossing.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je schrijft dat je het best een moeilijke challenge vond omdat het romantisch moet zijn maar de romantiek spat ervan af Femminde! Prachtige kaart! Prachtige embossing, prachtig frame, super mooi houten hart erin en een prachtige bloem! Het touw is een leuk en stoer detail ;) Ik ben benieuwd naar de te-late-Lift-post :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen